Supernice

Kvällen blidde lika härlig som väntad.

Syster kikade förbi med en underbar pastasallad bestående av pasta (såklart), oliver, soltorkade tomater mm.mm....som vi käkade grillad kykling till. Jörgen kikade även upp & smaskade. =) Till denna härliga middag kikade vi på Frölunda - Timrå, som slutade 2-1. CARE, för nu e det dags för slutspelet. ;-)

Efter matchen kikade vi på det sjuka humorserien Hjälp (med Gustafsson & Co), för att avsluta med en kort stund av Kill BIll 1 (innan jag slängde ut mitt sällskap).. *hihi*

Nu har jag dunkat i mig 1,5 liter vatten & ska sova tills 13-tiden imorgon (som d känns nu), annars hamnar jag kanske uppe på Södra där Moyo har en FET Big Jump-tävling.

Nalla sött när det e dags för er!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback