Sliten

Härliga trötta tisdag!

Har knappt sovit någonting alls i natt, bara legat & vänt mig fram & tillbaka...lika orolig som hela jävla mellanöstern!! Roligt, eller inte.....fattar inte.. *haha* Bara skumma drömmar, eller rättare sagt helt sjuka drömmar. Får la ta igen mig natten som kommer.

När man inte kan sova & börjar göra den extremt dumma saken att tänka....så blir det ännu mer omöjligt att sova, men jag har i alla fall tänkt ut en sak.. *thihi* Får la bara se att våren kommer smygande lite lätt igen nu bara, så ska detta bli bra. En äckligt stark fundering som jag har e om den stundande helgen ska bli den sista utgångshelgen på ett tag. Att dela på en flarra vin eller smyga två bärs hemma är en annan sak, men att kliva ut kommer fortsättningsvis att kännas jävligt onödigt.. :-) Men kom ihåg att det e vad jag funderat på efter denna helgen, så bli inte fundilurig om jag smyger ut & kikar på folk under lördagen. Hoppas att vädret blir med oss på fredag, då kommer det bli en riktigt härlig kväll. *jepp, så e det*

Tror annars att jag måste köpa mental styrketräning, känner mig inte lika självklar i skallen som vanligt. Inte samma härliga tankar om att jag är bäst som snurrar där nu.. *skrattar*

Känner mig faktiskt riktigt bra i kroppen nu oxå, så den har snart hämtat sig till 100% effer den där jävla flunsan. Skulle gissa att det kanske kanske blir träning i kväll.....eller imorgon. Längtar så sjukt efter att få känna hur alla muskler stramar efter ett lätt pass....samt grisa ner mig på steppen (som kommer vara min bästa vänn ett tag)!!

Fuck it som Hasse skulle säga, jag ska göra dröm till verklighet.

Hear me now unt belive me later!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback