Skön kväll

Jag, Henke, Jörgen, Roger & Eric började kvällen på Brandstationen, käkade smarrigt & drack gott..


Sen gick jag & Henke hem till mig....sen droppade Sandra & Munin in...och strax efter det kom Henkes mamma förbi. Vi hade hur trevligt & mysigt som helst.. ;.) Fram emot 21-tiden droppade Jögga, Eric Sondra, Maria & Malin, henns bror + vännen...samt kusin, Ronssa! :-) Vid 22,30 gick vi ner till Jörgen & där fortsatte kalaset!!! Jag, Henke & Roger gick på Primero...sa heej till Jennie som jobbade i garderoben. Efter ett tag tappade jag bort alla & skulle gå på Oscar.....då kommer Roger & sen sällskapar vi till Oscar. Där var  det döööööööööö-tråkigt eftersom  vi trodde alla andra skulle vara där.....men tänk så fel vi hade!!. Travade ner på O´lerays för attt hitta Jörgen & Co....men lyckan uteblev... Under tiden ringde jag & Roger alla för att stämma träff......fick tag på Henke när vi väl va på plats på Oscar igen. Vid 02,30 gav vi upp, gick förvi korvgubben & sen var det hemgång. Nyss hemkommen så ringde Henke & frågade VART jag var.. Tyvärr så hade jag hunnit hem.....ska nalla snart.


Men jag har fortfarande inte fått svar av Jörgen än....men han lyckas säkert ha roligt....hur skulle det annars se ut!


Love u bro!


// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback