Serier

Min vän Henke efterfrågande serier i sin blogg (www.djhenke.blogg.se)..

Tror nog att jag & Jörgen kan kalla oss själva för serie-freaks i dess rätta bemärkelse..

Här kommer att par tips för er med intresse:

Lost (som alla vet, de som kraschade med plan på en "öde" ö)
Prison Break (sjukt bra första säsong om flykten från ett fängelse)
Heroes (vanliga människor som får superkrafter i x-men stil)
Battlestar Galactica (the best shiit ever, Sci-fi som INTE går att förutse)
2 1/2 Men (komedi med Charlie Sheen)
Las Vegas (om livet att driva Casion, Jamed Caan är underbar)
Entourage (klassas som sex in the city, fast för KILLAR)
Boston Legal (vår manliga motsvarighet till Ally)
Dexter (den mest twistade serie jag sett, CSI med en twist....typ)
Traveler (inte kommit än)
Taken (steven speilberg, bra gjord med andra ord)
Simpsons (från säsong 4 & framöver) (kan ni inte eran Homer så skääääääääms)
Sopranos (maffios som regerar)
Numb3rs (Titteln är talande, siffror löser allt)
One Tree Hill (ungdomsserie, klart bra)
House (världens skönaste doktor, måste ses)
Rome (även här säger titeln vad det handlar om)
South Park (kan ni inte eran Cartman, så skäääääääääääääms)
24 (Det finns bara en Jack Bauer, som kan rädda världen från terrorism)
Family Guy (cartoon) (måste ses, underbar humor)
Scrubs (underhållande sjukhusserie, komedi)
Supernatural (2 bröder som ska rensa upp bland spöken & demoner)
Smalville (stålmannen som ung, sen har serien Lana, Louise Lane osv)

Orkar inte skriva mer nu.....men då tror jag inte heller att jag missat nått av de vi ser eller sett..

// One Love

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men kära du, har du glömt att nämna två av de bästa serierna?*smiskar hårt på din smärta lilla stjärt* My Name Is Earl och Gilmore Girls?? Serierna som känns som ett mentalsjukhus med helt orotligt underbara och udda karaktärer. ME LOVE. Men men vi pratade ju om öl,"strap on",jag är öltjej men inte så förtjust i mörk öl. Måste dock kolla upp ditt tips Zubr(låter roligt för övrigt.)
Ja visst känns det ganska bra angående att det röda är det nya bruna. Man kan som aldrig misslyckas då. Jaså känner du inte en enda som är naturligt red? Verkar iofs inte vara så ovanligt,jag känner bara några få men jag tycker det är otroligt snyggt och jag är duktigt kaxig över att själv vara det. Har turen att inte ha det bröderna sedin rött iaf, morot är inte lika snyggt. NU Skall jag börja göra mig i ordning, skall dra ner till sundsvall vid 12. eller vänta SÖNNSvall ;)
Ser du en snygg redhead... låtsas att det är jag. KRAM

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback