Så j**la underbart

Nyss hemkommen från en liten prommis till jobbet, gästade dem ett tag & passade på ååå gå igenom mailen. Lugnt att man hade för många liggande i sin inkorg. Hur kan de bli så sjukt många på knappt en veckas frånvaro?? *kliar huve*

Men det var helt jävla underbart härligt att få känna sig som en människa igen, träffa sina arbetsvänner osv. Språka lite med "levande" saker.. *skrattar* Ta en kopp java, tjabba lite, stämma av läget i produktion & test osv.. Längtar tillbaka redan....vill jobba sönder!! Tur jag känner så iaf..så jag inte har ångest över att komma tillbaka..

Nu ska jag ta mig lunch & sen blir det soffan, filten & en film!!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

hi there bubbas.. Om du använder den gamla länken så ser du alla förändringar som jag från och med idag började med! SÅ fort saker bli färdigt läggs det ut på originalsidan.. =) Trevlig fotbollskväll!

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback