Onsdag

Nyss kommen på jobbet & ska om lilla stunden kiva en våning ner för att hämta mig en kopp Java. Är faktiskt sjuuuukt mycket piggare idag än igår vid samma tid. Måste sovit som en stock inatt, var riktigt sliten när jag kom hem & slappnade av för första gången sen 05,20!! *skrattar* Självorsakat, men dock! =)

Måste komma ihåg att ringa Trygg Hansa idag oxå, lika bra att styra upp saker & ting direkt. ;-)

Onsdag, OM det vart sommar, 21 grader klockan 20,30 iväll & uppehåll från regn....så vet jag vart man hade hamnat.. *haha* I sommarens soliga dagar... *la lalalalala lala lalalala lalala lala la* Men nu är det inte så & jag funderar på vad man skulle kunna mäkta med?? MÅSTE tvätta, ska nog se om det finns en tid som ingen bokat.. Sen börjar kvartsfinalerna i hockeyn ikväll, men det känns INTE alls lika roligt nu när Timrå åkt ut!!!

Annars var det riktigt kallt ute idag....ge mig + grader nu!! Måste kika Smhi för att uppdatera mig ang. fredag igen..

Kaffe..så var det!

// One Love

Kommentarer
Postat av: JD

Det tackar man för!

Satt igår som en galning och leta theme´s, vill gärna ha mina senaste inlägg på sidan.. men jag hittade inga som funkade bra..

Men jag ger inte upp!

// JD

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback