Nästan roligt

Eller inte!!

Inatt har jag för första gången på en vecka sovit heeeeeeeeeeeeeeela natten, om det var för att jag är på bättringsvägen eller om det var av utmattning ska jag låta vara osagt. Men mor ringde & väckte mig vid 11-tiden & då hade jag sovit i minst 11 timmar.. *suckar* Vägrar ta den där jävla febern oxå, får fruktansvärd ångest om den skulle ge utslag. Bättre att vila, slappa & mysa hela dagen & ta den imorgon innan jag ska på jobbet igen.

Har iaf vart ner i tvättstugan & slängt i två små maskiner. När man legat hemma i 6 dagar så blir det inte så jävla mycket tvätt. Förbrukar liksom inte kläder på samma sätt så.. *skrattar*

Nu ska jag ta mig nått att käka & sen ska jag zappa på tv´n för att se om det finns nått jag kan vila ögonen på!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback