Nästa match..då...

Nyss hemkommen från en jäkligt soft kväll uppe hos Lasse. Var ett bra tag sen jagv ar där nu & ännu längre sen jag var där utan att det var en fest med i bilden.. *skrattar* Glömmer liksom bort vilket sinnessjukt vackert hus som han & Ullis har. Tur det e sommar snart med grillning & bubbel som vanligt.. *drömmer*

Vi hade iaf en hockeykväll där uppe....jag, Lasse, Milla & Frasse. Mellan andra & tredje peroiden så var det dags för Milla att nalla....hon blir en STOR tjej på lördag & fyller hela 5 år då.. :-) Helt overkligt vad goo hon e det lilla snutten..

Tyvärr så förlorade vi (timrå), men nästa match är hemma i ladan & då hoppas jag att Modo kommer att åka på fett med spö.. *thihi* Bokstavligen.. *blink*

Annars längtar jag tills imorgon, då helgen är här & med en Bengis som mår HUR bra som helst. Frågan e bara vad jag ska fördiva min tid med.. *thihi* En sak som jag redan nu kan lova är att det inte kommer att bli någon utgång. Skulle aldrig riskera att bli sjuk genom att ta mig en blockfylla bara för saken skull..

Nu ska jag nog borsta mina gaddar, greppa boken & läsa lite innan det e dags att kramas med kuddarna.

Ps, jag lider med dig Lasse.....som måste skotta pga din j**a granne..D.s

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback