Moyo

Vaknade vid 09-tiden & slappdae hemma tills 10-tiden innan jag tog mig en prommis. Äckligt väder ute, men det var skönt att få lite luft i kroppen igen.. :-)

Brännde ut två skivor med extremsport till mina vänner på Moyo, tyckte att de var dags för dem att ha ett större utbud av Bike & Wake-filmer. Gick ned andra ord ner till butiken (lagom prommis) för att ta mig en kopp java & snacka skit med Marcus & Johan.....men möttes av Jennie som var chef för dagen. *skrattar* Marcus är i Italien på buissnies & Johan är nere i Gbg. Så jag slappade med Jennie ett tag, tog två koppar java & kikade lite slött på en wake-rulle innan jag tog mig mod att gå heeeeeeeeeeeela vägen hem igen. *hihi*

Nyss hemkommen & har stoppat i mig två piroger, ska slå på en rulle nu & lägga mig under täcket för att halvsova en timme eller två..

Höres sen!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback