Lördag lördag

Känns hur sjuuuuukt bra som helst att jag tog det stilla med drickandet igår.....det var de som var min plan hela tiden & jag lyckades efterfölja den. *klappar mig själv på axeln* Sista timmarna på Oscar (hann knappt vara där så långe) var det vattten som gällde.....så jag började ställa för mig själv redan då.. *thihi*

Vaknade vid 09-tiden, nyss plockat ihop här hemma efter igår.....det såg faktiskt inte så farligt ut. Tack ni som var här & skötte er....som vanligt!! *blink blink* Mina vänner med sällskap e bäst..

Neee, detta håller inte.....det sprätter i kroppen av energi & jag ska ut & ta mig en riktigt härlig prommis. Sen kan det med mycket stora odds bil en fika nere på la stada.

Ska ju köra mor & far ikväll så det blir ingen l där nere idag. *haha* Det hade annars vart trevligt att börja dagen så.. *host* Eller hur var det egentligen..  ;-)

Höres sen alla fluffisar!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback