Lördag eftermiddag

Kan börja med att taer igenom gårdagens kväll.

Det var hockey & selebert främmande som vanligt. Jag bjuppade Henke, Jennie & Jörgen på mat....det blidde wookade gränsaker, brässad kyckling, cocosmjölk & grön curry (ger en grym piff). LG droppade in & sen var det Timrå för hela slanten. Tyvärr förlorade de....men i hann med ett par bärs ändå. Henke sprang iväg vid 21-tiden då bubbas skulle lira på Kåren. Stackars Jennie fick vara kvar med oss tills matchen var slut. Frasse kom även förbi då han jobbat på matchen....tanken var att vi skulle ut & mysa. Själv fick skallen ett bryt & jag pallade inte det...varav  jag stannade hemma & nallade.

Idag har jag vart stöd till Jörgen som hade en mindre rolig avslutning på kvällen igår. Ärligt så fattar jag inte att man kan kan göra någonting likande....men som kille fattar man inte allt som tjejer gör?!?!?!
 Vi hamnade på Charm & käkade lunch. Sen kom LG förbi, Henke droppade även till dit & sen kom även Ola & Roger. De två sistnämnda skulle handla lite kläder till kvällens SUPERFEST hos Ola.

Klockan 12,55 plockade vi uppe killarna som shoppade på Mood för att kliva ner på O´lerays. Där blidde det mat för vissa & öl för resterande (utom lillen som skulle köra). Kan la passa på att säga att Henke inte var med då han skulle spela match. Hoppas det går bäst vännen!!!

Efter första halvlek så leder Man Utd med 3-0, jag & Jörgen är hemma hos mig nu & ska ta oss en bärs....sen blir det mys innan vi ska till Ola & äga världen.
Det är inte lätt att vara lika snygg som oss!!
*moahahhaaha*

Vi höres sen!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback