Lör & Sön

Hej alla glada! =)

Lördag kväll hamande vi hemma hos Ola & där var det riktigt riktigt roligt. Till en början var det bara vi grabbar, dvs Moi, LG, Jörgen, Ola, Roger, Patrik, Kicka, Björn, Pontus...missar säkert nån nu! *haha* Sen droppade Rogers halvsyster & polare förbi...innan alla damerna från Olas jobb kom in & började tjata om Schlager.. *suckar* Då gav jag upp min plats vi musiken & begav min till kökets vrå.. =)

Fram emot 23-tiden smög vi ner mot Oscar för att stuffa. Hade riktigt roligt måste jag villigt erkänna, handlade dessutom inte en öl eller annat drickbart (innehållande alkohol) på heeeela kvällen!! *stolt* Träffade Fredde med sin polare från Ö-sund, ett par andra gamla polare, dansade sönder med Kakan, Sara, Anna, Jennie & alla deras vänner. Ganska sjukt att jag missade Jörgen heeeeeeela kvällen då han oxå stod på dansgolvet & stuffade sönder! *hahah* Så blir det ibland. Gick iaf hem vid 02,45 & hade sett fram emot att köpa en grillad med räksallad av korvgubben....som INTE fanns på plats! *shit vad jag blev extra sugen på mat då* *haha* Som vanligt blidde jag fördröjd utanför Oscar då man alltid lyckas träffa folk man känner....så det tog säkert yttligare 30 minuter innan jag kom hem & kröp ner...

Söndagen tillbringade jag extra länge i min underbara säng, innan jag klev upp & diskade. Orkade inte städa, men lite hopplock lyckades jag med. Henke & Jörgen kom förbi till hockeyn, Jennie hade bokat O´learys.. =) Ska erkänna att en öl hade vart främmande igår, så det var tur att vi såg matchen hemifrån.. *thihi* Men vi FÖRLORADE i sudden....så jävla illa & surt....det fanns jhu redan storslagna planer för det här veckan! *snyftar* Med de kommer ett nytt slutspel om ett år igen så!! *muttrar* Just det....missade att Marcus kom förbi en timme oxå, de var nice. Man träffar liksom inte han så ofta på kvällar & helger då de jobbar sönder HELA tiden!!

Gick iaf & la mig vid 20,30 med boken...den börjar bli riktigt bra nu!! *me like*

Så var helgen, nu e det kaffe & sen ska jag gräva ner mig i projekt igen!!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jodå men jag somnade vid 21 och sov till nu, klev upp och lämnade bilen till mamma men gick o la mig igen haha... Hittar vi på ikväll då?

2007-03-19 @ 10:51:48
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback