Long time

Fått lite påbackning om att jag bloggat lite slött de sista dagarna....f´låt för de!
;-)

Jag är alltså tillbaka på jobbet efter 14 dagars frånvaro för flunsa, allt som allt var det feber i 11 dagar & det känns fortfarande i kroppen för er som tvivlar. Fyy faaan, men jag är nog tillbaka hyfsat i min kraschade kropp till onsdag som kommer..

Måndag & tisdag bestod av att jobba ikapp massa massa saker som låg på mitt bord när jag dök upp. Härligt ååå veta att jag lever.. *hihi* Var på jobbet 06,00 bägge dessa dagar. Igår var det dags att gräva ner mig i projektarbetet igen. Sitter ons-fred denna veckan med det & snacka om att det e sjukt roligt. =)) Speceillt då det går bra, vilket de gör nu. Extra stolt blir jag eftersom lill-killen själv har byggt massa filer som ska snurra i div batchar osv!!

Sen är det härligt att jag börja komma tillbaka på kvällarna oxå. I tisdags var jag & Henke upp till Thomas & kikade i hans lägenhet. Den börjar bli riktigt riktigt snyggt nu. Roigt bubbas. Sen hamnade vi nere hos Jörgen för att dra ett par avsnitt av Heros....innan vi klev in på Lost. Avslutningsvis gick vi upp till mig för att se vänskapsmatchen mellan Man Utd - Europa11. Man Utd vann med 4-3 om jag inte missminner mig. Får inte glömma att vi avslutade allt med American Idol...SImon är guden!! *mohahahaha*

Igår var det hcokey på schemat. Henke droppade ner till mig vid 17-tiden & sen kom Jörgen upp. Henke lagade mat, som jörgen stod för....jag käkade & tog hand om disken. En riktigt härlig grabbkväll.. *skrattar* Starx innan matchen kom även Jennie förbi....klart härligt med en fin kontrast till oss killar.. ;-) Timrå KROSSADE Modo...det trodde jag ärligt inte. Men så jävla viktigt!!

Idag har jag hunnit med möten & en fika. Nu håller ett par killar att laga den ruta som krossades hos mig igår...det blåste lite & PANG så kom en frigolitskiva in i rutan.. Lovar att mitt hjärta stannade!!

Jaja, det var en kort sammanfattning.

Ev basket ikväll & GARANTERAT hockey imorgon kväll. Hoppas på samma sällskap som igår...samt att de säkert kommer någon mer underbar själ.

Lunch om lilla stunden!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback