Lekstuga

Ojoj, Lille hade inte en chans att stå emot en stormaden United som lade i den HÖGSTA växeln direkt. Total utskåpning var vad det handlade om.

Rooney leket, Ronaldo lekte, Henke klackade bollar, Scholes sparkade sönder allt på mittfältet & Vidic tillsammans med Ferdinan förlorade inte en nickduell i backlinjen
.

Jag hann räkna till 4 ggr under matchen då Van Der Sar somnade nere i målet eftersom han hade för LITE att göra.

Det är dessa dagar då jag är EXTRA stolt över MITT Manchester.. *thihi*

// One Love

Kommentarer
Postat av: JD

Hehe.. ja, så äckligt skönt att höra! Helt rätt!

Ibland blir jag tokig på din blogg.. skriver en massa o sen när jag ska "skicka kommentar" så låser sig hela sidan o då orkar jag inte skriva om skiten =)

Liverpool for the gold!

// JD

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback