Jag vill..

Ja du, vad vill jag.....jag vill nog ha en stor kram, ge en stor kram, ta ett glas vin, mysa, slappa, snacka, fluffa, umgås, inte vara sjäv, kika på folk, träffa folk, vara hemma, vara borta, äta choklad, ta ett glas vatten, ta en prommis, sova, se en film, dricka en öl, se nått roligt, se nått sorgset, drömma, bli väckt, somna om, le, skratta, känna lättnad, hoppa upp & ner, simma, snubbla, skratta, jubla, få en puss, ge en puss, se på tv, vara på bio, dra en film, köra bil, simma, sjunka, stiga, åka wake, surfa, äta en god middag, bjuda på frukost, äta en uppiggande lunch, sjunka med i allsång på skansen, se björn skiffs, vara på krogen med lasse berghagen, snappsa absinth, dricka en whisky, vakna utan minnen, minnas allt, vara len i munnen, nacka skit, bli knuffad, knuffas tillbaka, göra snöänglar, åka pulka, leka kurragömma, sen en ängel, möta djävulen, se jorden från rymden, vara lika virrig som farmor, se världen från nån annans ögon, förtjäna respekt, vara ödmjuk, ge komplimanger, finnas som stöttepelare, gå vilse, hitta hem, släcka en brand, grilla, ställa upp, vara en god son, en snäll lillebror, ett bra barnbarn, se dagen ta slut, vakna upp till morgondagen, sitta vid havet, springa i regn, torka i sol....och BARA VARA!!

Det är nog en sak eller två som jag vill!!

// One ove

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback