Hur har kvällen vart?

Sprang från jobbet vid 16-tiden, lubbade upp med sommardäcken på vinden & stressade sen ner på Moyo. Där väntade Henke på mig...han stod & hängde med Marcus som jobbade i vanlig ordning,, Efter ett par minuter satte vi oss i The Green Pearl & for till Lås & Maskinservice då lilla jag var i behov att ett par extra bilnycklar. =) Därefter skjutasade jag hem Henke & for ner till Moyo ännu en sväng for att hänga lite med Macke....tyvärr vart den stunden kort då min feta mage skreeeeeeek efter mat.. ;-) För att göra den & min själ extra lycklig blidde det en blandsallad på Gonzales (stavar jag rätt nu).

Runt 18-tiden ringde henke & "störde" min svullkoma som ägde rum i soffan! *skrattar* Kort därefter droppade han in & gjorde min sällskap till Vänner (tv-serien). Efter den knackade vi på hos min granne Jörgen & trampade ner på Waynes för en kopp av det svarta guldet. När vi satt oss ner med våra koppar inser vi att det pågår en LIVS LEVANDE SY-JUNTA.. *skrattar så jag gråter* På en onsdag inne på Waynes....vad gjorde alla deras gubbar....var på O´learys med en bira i handen & njöt av hockeyn eller?? *thihi*

Runt 20,45 skulle Henke hem för att hinna med träningen & då passade jag på att åka en sväng med Jörgen. Vart liksom hans premiäråk..  *haha* Klart nice..

Nu har jag borstat mina snygga tänder & ska plocka med mig boken till sängen. Det blir en tidig dag imorgon med, vilket innebär att jag nog kommer ta mig en sovmorgon på fredag!

Sleep tight!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback