Hur är det möjligt

Som sagt....jag vaknade idag & kände mig piggare än på flera dagar. tackar f**n för det då jag hade en temp som visade på normal. Klev upp, käkade lite & slappade framför tv´n innan jag gick & tog en siesta i nån timme.

Fram emot 19-tiden började jag bli lite kraschad igen & tog med vemod tempen igen....för att den lilla jävla saken skulle visa att jag låg graden över det normala IGEN. kan det inträffa?? Blev så less över det.... att jag för första ggn på hela veckan stoppade i min en tabeltt för att lindra febern. Efter det trampade jag ner till Hemköp & handlade för morgondagen. Väl hemma var det som jag tagit mig en duch.....vilket jag fick göra!!

Nu ska jag öppna ner mig i soffan till nån bra film.

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback