Hör & häpna

Jag känner mig piggare idag, har dock inte tagit tempen...men som kroppen känns är det lovande! *JUBLAR*

Chefen ringde efter 10 & frågade om jag lever...hon är bara för bäst. Alla på enheten hälsade & det känns roligt att de tänker på mig. Snackade med syster igår oxå & tydligen är det ett par olika på andra avdelningar som oxå undrar hur lilla jag mår. Ni förstår....jag är som ett barn till alla på jobbet, har flera "mammor osv" som alltid ser till mig.. =)

Nu har jag nyss duschat & ska snart gå på pressbyrån & handla lite snus & sen blir det nått att käka.

Läste inne på Henkes blogg (
www.djhenke.blogg.se) om att de kanske kommer slänga upp Moyo´s sida idag. Jag är som på nålar ang detta, det kommer bli så jäkla bra. Du är kungen ma bro!

Höres sen alla pigga!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Tja bro, thanx för alla vackra ord! Måste tyvärr meddela att sidan ligger lite efter pga datakrångel idag men jag skall jobba röven av mig nu och försöka slnga upp den ikväll! Så imorgonbitti är de online om inget annat händer... Big Jump på lördag, glöm inte det =) Peace and love

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback