Friday mornin´

G´morgon alla glada!

Blidde ingen prommis på morgonen idag, fattar INTE vad som hänt med min stackars fot (den vänstra såklart), kanske straffar den min högra eftersom den fått sparka på bollen i alla dessa år.. *haha* Neee, skämt & sido!! Började känna av den mer & mer när vi satt nere på W igår, har gjort riktigt ont hela natten & så jag har sovit  fruktansvärt  dåligt. Fast det är la inte foten riktigt, mer som utsidan av vristen....känns som jag stukat eller vrickat den?!?!?! Det ända som jag kan komma på att jag utsatt mina fötter med är steppen på Ego. Det var ett tag sen de fick jobba så.....och att jag efter lång frånvaro dunkar igång med 60 minuter efter träningen kanske blev överansträgning?!?!  FUCK IT, som Hasse skulle säga..

Helgen är kommen & det känns riktigt jävla bra, jag ser fram emot denna helgen med allt som ingår.

Lyckas jag med konsten att ta det stilla ikväll blir det med stor sannolikhet en hotellfrulle på Knaust imorgon bitti, finns det nån söt själ som vill följa på?? Roligare, trevligare & mysigare med sällis.. :-)

Kvällens upplägg då? Skulle gissa på att jag kommer snacka med Jörgen, Henke, Peter osv när jag droppar innanför dörren från träningen. Kan vara så att Erik slappar hemma hos Jögga & att Henke är där oxå... *skrattar* Vi snackar 20-tiden nu, om någon undrar.....eller så sitter alla på sin egen kammare & funderar på vad som hända skall?!?! *knappast troligt med mina vänner* *thihi* Ser iaf med spänning fram emot kvällens bravader..

Nu är det kaffe & sen ska jag lyxa till det med en prilla.. *fnissar*

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Frulle lät ju inte helt fel men nu sökte du ju trevligt och mysigt sällskap så jag går nog bort =) *ASG* Kvällen i all ära, hoppas vi kan hitta på nått riktiigt skoj och trevligt, dock i nykter bemärkelse! ;) Jobba lugnt så hörs vi senare!

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback