Flott-koma

Helgens sammanfattning..

Fredag, då vart den badtunna & käk hemma hos Henke innan vi bokstavligen snubblade ner på Oscar! *skrattar*  Hamnade i badtunnan efter Oscar igen....så man kom la inte i säng förren runt 05-tiden eller så.. *thihi* Orkar inte detaljsyra kvällen, men jag hade det HUR roligt som helst...riktigt mysigt!!!

Lördag morgon for jag, Henke & Marcus till McD för frukost., väl hemma ringde Jörgen & slet med oss på en fika nere på Charm. För er som inte visste det....så har de rättigheter för öl & vin nu...gissa vad vi av misstag (helt ärligt) råkade dricka efter våra två koppar kaffe.. *asg* Ola kom förbi oxå, innan vi tog svängen förvi bolaget & stannade till på Svenssons för en bärs. Där inne satt vi (jag, henke, jörgen & ola) ett bra tag & snackade....iof gick henke hem tidigare än oss! Vid 18-tiden tog jag en búlle till Palm för Våfflor innan vi skulle vidare till Linda som hade Balkongfest. :-) Oxå hur trevligt som helst....träffade många jag inte sett på superlänge..

Nu till det roligaste, vi gick på Bishops istället för Oscar....där inne trodde jag att vi skulle bli baned for life. *haha* Så stööööört roligt var det flera år sen jag hade. Jag, Palm, Jens, Flo, Thomas, Cristoffer & Viktor fixade ett bord, satt oss ner & sen var det Game Over....vi sjung Ja må han leva för Thomas (som för övrigt fyller i september)....osv..osv....jag skrattade så sjukt mycket att rösten till slut försvann!! *thihi* Klockan 02,00 stände de & gick vi på Oscar. Stuffade där fram tills 03,00 tillsammans med Syster, Åsa, Helen, Ullrika & Jörgen....alla andra var oxå med....men vi lämnade inte dansgolvet en gång ¨på den timmen.. *skrattar*

Kvällen avslutades hemma hos Jörgen & jag hamnade väl i säng klockan 06,00 eller så...med tanke på att klockan ställdes fram!!

Idag har jag iaf hunnit med att tvättat, vart på Big Boy....handlade käk till mig & Jörgen innan det vart´en flottkoma i soffan till filmen 300. Riktigt bra rulle för er som undrar eller är nyfiken. Nyss vaknat efter att kraschat nere hos Jörgen i två timmar.  *haha*

Betyg på helgen då.....jag det måste bli 5+.....allt annat vore skam!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback