Fantastiska fredag

Känner mig riktigt nöjd över denna veckan i stort...men jobb, fritid & allt annat som hör till.

Ikväll KAN det vara den sista & avgörande matchen för att Timrå ska kliva upp ett steg i slutspelet. Jag kommer som vanligt att sitta frenetiskt framför tv´n & skrika! *skrattar* Alltid lite roligare om man han inlevelse i saker & ting....eller vad säger ni?

Någe helt annat....killen har tänk massa på saker som han annars inte bruka lägga ner energi på. Jag tror mig veta varför jag har spekulerat, funderat & grubblat....men säker kan man aldrig vara på varför!! *that´s life*

Tillbaka till hockeyn & kvällen. Hoppas på lite sällskap ikväll oxå, vore nice om Henke & Jennie droppade ner...samt att Jörgen kommer upp. Sen är även LG hemma & då vore det roligt om han kommer förbi. Det blir gissningsvis en ganska stilla kväll....men en öl kanske jag kan offra mig på då det ändå är fredag & slutspel i hockeyn! *thihi* Kommer handla med mig en cola så det finns oxå. Fnulade lite på middag, vore trevligt om man kunde idka samkväm igen....aningen med lagat mat eller hemkört. Bara man gör saker tillsammans... *skrattar*

Nu är det fika för mig!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag kommer gubben men jag köper med mig en Cola.. =) har bilen samt jag skall ta det lugnt med alkoholen ett tag framöver =) Pratademed jennie sist och hon ville nog komma! Skall höra av mig till henne sen... Tjing pling //Your man!

Postat av: djhenke

Jag som skrev =)

2007-03-16 @ 12:16:09
Postat av: JD

Tjoho!

Vilken underbar dag!

Klart vi höres ikväll, rogga kanske dyker förbi, vem vet.. antar att det är ok! Jag suger nog på några bira osså tar vi kvällen som den kommer!

Slå en pling när du kommer hem!

// JD

2007-03-16 @ 14:35:21
URL: http://www.jdaniel.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback