Den kommande veckan

måste bara bli bättre än denna som jag nu har haft. Tror det var 1998 som jag var sjuk så här länge sist...fast då håll det i och för sig i under tre veckor.
Det e ett rekord som jag inte är ute efter..
*skrattar*

Har annars inte lyckas med en bra sak idag....utom tvättstugan då. Den e alltid lika härlig att ha på söndagar, även OM det vart utgång eller inte dagen före. *thihi*

Känner mig hyfsat sliten nu & ska faktiskt lägga mig i sängen & läsa. Hoppas jag blir trött snabbt & somnar. Snackade med chefen nyss oxå, så hon har kollen på mitt läge. Är jag dålig imorgon måste jag fixa ett läkarintyg som säger att jag e kraschad!!! Men e febern normal ska jag mot alla odds ta mig till jobbet en dag för att känna efter hur det känns.

Hoppas verkligen att ni mår bättre än lilla mig när det e dags för er att sova sött!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback