Dags att nalla

Har haft en ganska skön kväll med tanke på att jag fortfarande e dålig. Håller dock alla mina tummar för att jag e bättre imorgon så det kanske kan bli en 20 minuters prommis i alla fall. Det e DUMT att gå ut för hört med att stressa kroppen, risken e stort att det bara tar omtag då..

Kvällen iaf.

Beställde hem Timrås match mot Modo i det första kvartsfinalen, vilket med facit i hand var riiiiiiktigt smart gjort! *thihi* Vi vann med 2-1 i en match med MYCKET känslor. Me like!! *skrattar* Slagsmål i 2:a perioden med 111 utvisningsminuter som följd. Vi snackar NHL här.. **jiiiihiieee* Frasse ringde efter att han slutat jobbet på 1891 & ville se sista halvan av matchen. Nice med sällis. Sen var det CL, kikade på Valenica - Inter....där Zlatan tyvärr åkte ur, men så blir det ibland. Hann även med Liverpool - Barcelona en sväng, där matchen såg öppen ut även fast Barcelona hade gjort ett mål. Barcca vann med 1-0, men det räckte inte för att ta sig vidare. Kvällens vinnare var alltså Liverpool & Valenica.

Den viktiga matchen e imorgon, klockan 20,30 börjar det. Manchester - Lille. Det måste vi vinna bara för att vara säker. Räcker dock med 0-0, men HUR roligt är det.. *thihi*

Nu ska jag greppa min bok & läsa lite innan jag kramar kuddarna till sömns..

// One Love

Kommentarer
Postat av: JD

Den viktiga matchen va juh igår =P, Öppen? Nja va enkelt och självklart att liverpool skulle gå vidare!

Jag håller dock tummarna för Man U ikväll åt dig! Skulle vara riktigt kul ifall alla 4 PL lag gick vidare. Skulle vara ett styrke besked från den bästa ligan i världen! Mohahaha =D

// JD

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback