Blandad natt

När jag väl har sovit så har sömnen vart riktigt härlig, som vanligt med andra ord. Men därimellan har jag legat & vänt mig pga. ryggen som känns hur mycket som helst. Känns som jag sitter mellan två stolar nu....vet vad jag skulle behöva göra för att den ska kännas bättre, men de kan med stor sannolikhet göra att jag anstränger kroppen så pass mycket att det blir värre i mitt sjuktillstånd.. *suckar*

Men det fanns väl ingen som sa att det ska vara roligt & härligt att vara sjuk länge??

Säger som Hasse : Fuck it!!

Hade iaf lite feber idag oxå, men det kanske kanske är på väg åt rätt håll iaf. Alla mina tummar e hårt hållen!! Dricker fortfarande vatten som en dåre & försöker efter bästa förmåga att vila.

Nu ska jag se vilken film jag vill vila ögonen till, eller så bir det en serie eller två istället.

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback