Besviken

Tydligen så förlorade vi landskampen igår mot Irland, det är faktiskt skam!!! Vi ÄR bättre överlag med alla spelare....eller rättare sagt....ingen av dem platsar i det svenska landslaget. Men idrott är inte alltid logisk, det vet ni som lirat i något lag eller deltagit på ett eller annat sått.

La mig & skulle sova efter den första halvleken, så klockan var nog runt 21,40. Lyckade inte somna förren gud vet när, skitjobbigt att vara så trött att man inte lyckas somna. Detta genererade i att jag var död när klockan ringde 04,45 idag. Vägade för & nackdelar med att ändå ta en prommis.....fördelarna...känns alltid lika underbart när jag är klar med den, stolt, pigg & gladare.....nackdelarna....en bit in på dagen så kommer en koma smygande (för stunden), jag ska träna & gå ikväll, vilket gör att morgondagen blir lidande, osv osv. Kort kan jag säga att det hela kan bli som en ond cirkel.. *skrattar* Därför la jag mig & sov, ställde klockan på 07,40 för att ge mig en sovmorgon. Vaknade superpigg 06,15, så då var det bara kliva upp. Känns bra att kroppen själv börjar få en en liiiten klocka om dessa tidiga dagar!!!

Jaja, gissar att ni sitter & skakar på huve & tycker att jag är ännu mer knäpp än innan.....men det bjuppar jag på. Det är inte för eran skull som jag mår bra, det är för mig egen.

Idag & imorgon sitter jag i projekt....underbart....bara jag kan hitta nått riktigt bra att testa så.. *svårt detta*

Har helgen hyfsat klar oxå. Fredag kväll blir det träning, prommis & sen kommer jag la hem vid 20-tiden. Därefter är kvällen fri. Lördag ska jag ta en prommis på förmiddagen OM vädret håller i sig. Runt 16-tiden ska jag skjutsa mor & far till Sven & Agneta på Alnön....samt hämta dem när mobilen ringer.  Söndag är det tvättstugan & så ska jag rensa upp i lägeheten....tycker den ser illa ut nu. Ska kanske ta "The Green Pearl" till affären oxå... *fundilurar* Blir nog en prommis på söndag oxå om solen skiner.....sen ska jag bara slappa från 19-tiden..

Dags för kaffe nu!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback