Ångest

Inatt har jag knapp kunnat sova pga ångest. Vet e faan varför jag fick den egentligen, men min vildaste gissning är att jag hade feber när jag kröp ner under täcket igår IGEN. Tankarna börjar vandra & när det går åt fel håll dyker det upp alla möjliga dumma & ångestframkallande saker....ni som känner mig närmast vet vad jag kan "få" för fel av en nysning... *skrattar* Hyppo kallas det för, inte för att jag verkligen är en...men jag annammar deras sätt att tänka lite bara... *moahhahaha*

Neee, nu ska jag inte vrida till eran redan skadade bild av lilla goá mig! ;-)

Dags att bädda ner mig i soffan & bara vara

TYVÄRR så måste jag baila Moyos Big Jump, känns surt så in i helvete. Men jag & min hälsa går före...

// One Love

Kommentarer
Postat av: JD

Krya på dig nu bubbas!! Så kommer jag med snus senare... 1345 smäller det!

You'll never walk alone!

// JD

Postat av: Bengis

Like u said, One Love!!

2007-03-03 @ 13:06:30
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback