Tidag & 6 dagar kvar..

Arbetsdagar dvs...annars tror jag att de blir 8 stycken. Semester, det är vad jag väntar på..

Känns som jag är i starkt behov av det nu, tar mig knappt upp ur sängen på morgonen, sover i soffan halva kvällen & lyckas ändå somna som en prins när jag vilar huve mot alla kuddar.. LG är inne på sin andra vecka nu, fast han jobbar sönder nere i Gnarp på deras stuga...Jörgen kliver på sin semester på fredag & kommer ha fått in en jäkligt skön feeling på onsdag när jag kommer stämpla ur här.. :-) Rille, stackarn, hade inte speciellt många dagar att plocka ut....inte Palm för den delen heller!! En vecka & den kommer han förlägga nere i Gotland på Medeltidsveckan, är faktiskt bra sugen att följa med dit. :-)

Sitter annars här & skulle ge Lars (en utvecklare) en genomgång i den sammanhängande behandligen av mitt testande....vad händer då?? Jooo, testmiljön kraschar!! *less* Jaja, kommer om lilla stunden kilva ner en våning för att ta mig en kopp Java tillsammans med systers arbetspolare..

Tror det bli film ikväll oxå, har en sjuuuuuukt behov av att se Blood in, Blood Out. Ska ringa Jörgen sen & se om han är sugen att se den...har liksom snackat om den filmen bra länge nu. Att vi (iaf jag) sett den filmen ett 10-tal gånger spelar ingen roll!!

Kaffe var det!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback