Stugan igen

Snart har jag packat klart & far då iväg till stugan för en härlig men slitig vistelse méd mina gamlingar. :-)

Eftersom vädret är med mig tar jag hojjen & hoppas att det INTE regnar då jag ska hem. Planen är att kliva upp vid 08,00 imorgon & greppa spaden....sen blir det tungt arbete fram tills 16tiden då jag förväntar mig mat & därefter hade jag tänkt åka hemöver. Måtte det bli att jag orkar med att gräva så satans jävla mycket & länge bara.. *pheeew* Bara bita ihop & blicka framåt. Vill man så kan man, det brukar jag iaf säga....så nu är det bara bevisa att jag kan stå för det oxå..

GRATTIS till semestern BRO....även alla ni andra lyckliga själar som blir fri ett antral veckor framöver. Jag ser fram emot att göra er sällskap.....snackar alltså om LG, Jörgen, Eric, Roger, Thomas, Jens mm..

Jörgen kommer att garanterat att fira in ledigheten ikväll när han & Thomas kommer hem från Ö-vik där han handlat in sin nya leksak.. *sweeeet*

Jepp, packa var det...

Love ya all!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback