Snart så..

Legat i soffan & halvsovit hela dagen då min vänstra cuff (kulan i axeln) bråkat med mig....huvudvärken har vart sinnes....och den vill inte riktigt ge med sig. Min plan att kötta sönder kroppen på Ego kommer inte att följas med en skalle som smärtar så här..

Känner att jag måste peppa mig lite genom att lägga ut en tjockobild för att sätta press.. *skrattar*

image226

Imorgon är en annan dag, får se hur jag kommer göra med allt..

Haft en tanke på att börja skriva in dagens ord, låt, film, citat osv....men de har liksom inte blivit av...tyvärr. Men nu ska jag börja med dagens mening ur en låt....nått som jag påverkar mig på något sätt...ex : Who wants to live forever? By Queen - Who wants to live forever

Om jag pallar med kommer de bli en sådan för varje blogginlägg, annars kommer det en om dagen! *skrattar* Tur att jag är är efterbliven & älskar musik..

Dagens : I close my eyes, only for a moment, and the moment's gone
                 By Kansas - Dust in the wind

// One Love

Kommentarer
Postat av: T Nilsson

men hej du där på bilden.. länge sedan.. hur stå de till?

2007-08-11 @ 21:12:03
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback