Slapp kväll med grabbarna

Efter att vi slappat sönder ute i berga så blev det en powernapp på ca 20 minuter innan grabbarna började droppa in hos mig. Den sköna skaran som avnjöt en kall jäkel var Moi, Åke, Hasse, Jörgen, Jens, LG & Rille.  Det skrattades, snackades, skålades, peekades, skrattades ännu mer & halvsjungs fram tills 00,00 då vi klev ner på Oscar för att stuffa. :-)

Som vanligt är det ALLTID roligast när man sitter hemma & myser till det med de som finns på förfesten osv..

Jäää, så e det!

idag klev jag faktiskt upp vid 09,00 för att tvätta...men då fanns de inge tider.. *less* Så jag har suttit en stund ute på balkongen´....shiiiit vad solen tar....känner mig som en tomat (ser alltså ut som en smiskad tomat nu)....men min lönnfeta kropp åste få en grundbränna så de e la bara härda ut.. *pheeeew*

Dagen kommer nog annars att bestå av städning, ser FÖRjävligt ut här....sen kommer jag nog att sätta mig på hojjen & ta mig en tur. Kommer med all sannolikhet att stanna till på Alnö för att hälsa på ute hos Erik & Marias gamlingar, en "vågad" gissning är att grabbarna åker skoter & myser. :-)

´Neee alla söta, dags att göra nått....som att bränna sig lite mer! ;-)

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback