Skön söndag!

Blidde en riktigt slapparsöndag i ordets rätta bemärkelse!

Runt 11-tiden kom Maria & Sondra förbi, det var sagt att söndagen skulle bestå av slappning, film, en pizza & massa massa mer slappning.. *skrattar* Runt 12 så knallade vi ner till San Remo för att fylla på våra flott-depåer....sen var det dags för dagens första rulle. Blidde Best Of The Best, sen kikade vi på Stephen King´s Desperation & lagomt till den kom LG förbi...även min syster & Abbe (fast de skulle bränna musik). När den var slut så tog vi en tur till Kvantum för att handla Chips, dricka, godis & lite annat smarrigt. *hihi* Dagens tredje film var ännu en klassiker vid namn Only The Strong......som avslutning på film/myskvällen belv det Transformers. Till den fick ti tre till härliga människor som sällskap i Tina, Frasse & Jens. :-)

Lovar att alla vi var lagomt svettig & goo efter så många timmar i soffan, speciellt då de var 18-19 grader ute med en luftfuktighet på 99%.. *haha* Efter ett kort avvägande mellan tältning, nakenbadning, Norra eller Södra bergets utkiksplats så hamnade vi på Södra.. Där tävlade jag med TIna uppför utkiksplatsen & tappade min sko...dunkade alla tårna in i en kant & fick stå still ett tag för att inte grina....men det är sånt som händer!! ;-P

Nu är det i alla fall måndag & jag har knappt två dagar kvar att jobba innan det är dags för semester!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback