Rätt nice kväll igår

Blev medbjuden av Sofie till hennes stuga som ligger en bit utanför Matfors. Så LG hämtade upp mig & sen plockade vi upp Rille...sen begav vi oss. Kom nog fram vid 19,30.. Blev en härlig liten skara av oss, Sofie, Marie, deras vän & hennes hund, Ali & hans polare. Väl framme drog vi lott om vem som skulle köra hem & det blidde Rille. :-) *skrattar* När Sofie ville vara grillmaster (som jag för övrigt vart på varje fest sen 14-årsålder) tog jag över inne i köket & fixade med potatisgratängen, dukningen, brödet &osv. Fick en grym bra creed för det när alla kom in & skulle käka.. *thihi* Middagen blidde runt 21,30 & därefter slappade vi bara....surrade lite skit & kände lugn. När klockan passerade midnatt packade vi ihop & begav oss hemöver....ligan hade tänkt att gästa GF, men kom på att allt stänger vid 00,00 på måndag & tisdag.

Somnade väl runt 01,30 & därefter kombinerade jag natten med att jaga drömmar & sova som prins.. :-)

Ikväll kommer jag med stooooor sannolikhet att hamna ner på staden för att gästa GF....onsdag....bra väder....mysiga människor som väntar....underbara vänner....musik....en öl....detta kommer bli hur härligt som helst.

Nee alla söta, dags att jobba sönder igen!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback