Oväntat pigg

Mmmm, lyckades faktiskt komma till jobbet vid 06,05!

Efter gårdagens grisdag sett ur jobbets synvinkel hamnade jag hemma i soffan & hade en stooooor plan på att sova en timme för att övertaget orka med att bara finnas till. Lyckades lägga mig i soffan, somna & sen ringde telefonen.. *skrattar* Det var Frasse som snackat med L-G om att vi skulle lira lite minigolf. Tiden som var aktuell sattes runt 19-tiden....så jag gjorde det ända rätta för att rensa skallen på tankarna....satte mig på hojjen & gled en sväng. :-)  Efter nån timmes frihet styrde jag hemöver & sen plockade L-G, Frasse & Rille upp mig innan vi hämtade Sofie......för att sen skratta oss igenom 18 hål golf...IGEN... Det var som Rille sa....vi kan inte spela två dagar ¨på rad....magen pallar inte det!! *hahaha*

Väl hemma efter minigolfen så bytte jag om, satte mig på hojjen & mötte upp L-G & Sofie vid garaget....sen blev det ett par olika spontanvägar.....vilket var supertrevligt. :-)

Natten har annars vart riktigt bra, sovit som den prins jag är & mellan andetagen har jag sprungit runt & jagat elaka drömmar för att en annan kunglighet skulle få den natts sömn som hon förtjänat efter sin dag. ;-)

Kaffe nu & sen är det bara att sliiiita vidare..

// One Love

Kommentarer
Postat av: Tina : )

Meeen BENGAAAAA : ) thii , läste din blogg nu *Thii* haha rolig du !men hurru , fick du jaga mycket elakingar som ville förstöra min sömn ? Thii,Men hurru . jag har lakt till dej på mina länkar till folk på bloggar. de är få som få komma upp på min blogg bara siså där . *STOLK SKARU VA* ; )fniss!! Krama om dej go kille där !

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback