Länge sen!

F´låt att jag inte bloggat så jäkla mycket på slutet....men de har jhu att göra med min underbara semester! :-)  Det har idag gått en och en halv vecka sen den började & det är fortfarande tre underbara veckor kvar.. *me happy*

Vad har jag hunnit med att prestera sen jag skrev sista för HUR länge sen som helst?!?!

Jag, Jörgen, LG, Maria, Pillan & Sondra for upp till stugan torsdagen som var & stanade tills på fredagen.....vi grillade, lagade smarrig tilltugg, drack massa bärs, surplade på vin & svepte ett par wirre-pinnar. :-) Passade även på att åka lite båt, LG lekte på Wakeboarden.....satte oss vid utemöblerna på stranden & fördjupade oss i massa härliga samtal om allt & inget....detta medans det spelade spel uppe i stugan osv!! *thihi* När mörkret  föll ner över oss så sjösatte vi ett par flytljus som bidrog till en underbar stämning..
image216

Säg mig.....ser inte detta fridfullt ut??

TACK mina underbara som var med & gjorde detta till två kanondagar!!

Fredagen givk i festens tecken....Jörgen var iväg på ett litet sidospår & gästade oss på O´learys. Maria var på 20 årskalas.....själv satt jag & LG här hemma....kikade på tjejfilm, snackade massa, drack bärs & smuttade på Baileys. :-) Sen gick även vi på Lärrys.....där det finns bildbevis på oss.. *skrattar*
            

Lördagen och söndagen gick i filmens tecken....allt som allt under helgen blev det nog 9-10 filmer & de som var här mellan varven var Moi, Lg, Rille, Sondra, Maria & Pillan. Att dygnet är vänt ska det inte hymlas om...tror snitt-nu-ska-jag-sova-tiden ligger på 04,00 de sista 8 dagarna.. *haha* Bra Bee!!

Idag stack Maria, Pillan & Jag stack ut till Birsta för att hjälpa Meya med att utse sin nya mobil....efter att vart på Elgiganten, OnOff, Siba & Arnes körde jag The Pearl tillbaka till Elgiganten där hon slog till med den skitsnygga mobilen av SonyE...S500i
image221
Såg mig, visst faan är den sjukt snygg?? Det tror jag även att du tycker nu lillan!! *hihi*

På vägen hem så ringde jag iaf Jörgen & frågade om han skulle med oss på Saigon för att luncha...svaret blev så klart ja! Kanske inte den bästa buffen i stan för dagen....men mätt blidde vi iaf.. =) Hamnade iaf här hemma sen för att avnjuta den Lilla Sjöjungfrun....´Bengis hade likosm inte sett den.. *skämms* Tyvärr var jag äckligt kraschad & lyckades somna....Pills sov iof i två timmar så.. *haha* Sen kikade vi på Happy Feet (som jag förövrigt inte heller sett.....kalasmysig & bra film att vila ögonen på. Jörgen kikade på på en kaffe & sen kom även lillen & Rille förbi då grabbarna grus skulle på Simpsons - The Movie. Jag VILL verkligen se den då Homer & CO är mina favoriter all time!! Men tyvärr så fanns inte lusten ikväll....det blir så ibland, även jag har mina svackor!!

Den som jag har för stunden är nog för att min älskade mor ringde tidigare under dagen & berättade att de ska skicka Curre till en bättre plats under torsdagen......han kommer med andra ord att springa omkring & jaga möss tillsammans med sin lillasyster Tyson & deras varma & beskyddande storebror Lucas!! Dessa tre är alltså mina älsklingar som kommer mötas upp efter mer eller mindre tid för att vara sig själv i Holm.....deras paradis på jorden!!!

Love ya ma babies
!!

                                       
      TYSON                                       CURRE                                   LUCAS

Mmmm, som sagt......jag är riktigt låg ikväll & det känns riktigt jävla illa. Jag är fullständigt ovan att vara de & på någe sjukt sätt tär det fruktansvärt mycket!! Lucas blev 13 år, Tyson 13 år & Curre är i detta nu 14 år..

Nu ska jag skärpa till mig & umgås med tjejerna som nyss käkat en underbar El Fuego från BiteLine! Om ni orkar med att läsa allt detta så tackar jag....stark..

Höres sen alla söta & underbara!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback