Kluven

Klockan ringde 06,45 idag då jag hade tvättstugan mellan 07,00-10,00. Inte lyckas tvätta sen GF eller om det var veckan innan det så jag hade sjuuuuuuuuukt mycket tvätt.. *haha* Men är man dum så får man lida!! Är iaf nyss klar med allt & ska ta mig en dusch om lilla stunden....sen bär det av till stugan.

Snackade med Maria & Jörgen lite tidigare & alla de i gänget skulle söka upp en mysig liten strand på Alnö för att slappa sönder. Vore sjukt roligt & mysigt att haka på, men då jag för stunden vantrivs i min lätt svullna kropp så glider jag till mor & far istället. Har dock aldrigt vart den där killen som måste ligga på stranden heller....så jag har inget uppdämmt sug som måste mättas..

Kommer nog hem på onsdag om det vill sig. Sondra gick på semester igår & ville att den skulle firas in med buller & bång....så vi får la snacka ihop oss om vad, hur & när?? I vilket fall som helst kommer det under den här veckan att bli en ChinaBox!!

Ses & höres tidigast på onsdag!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback