Härligt Jens

Efter jobbet igår så satte jag mig på hojjen & mötte upp Jens & LG som vart nere i Gävle där Jens handlat sin hoj....samma lika som min fast nått år äldre.. Skitsnygg & bra vårdad.. :-) Vi gled omkring lite i la stada innan vi stannande till ute på Alnö där Jörgen, Johan & Sondra hälsade på hemma hos Maria & Eriks gamlingar....dvs att även Erik, Sandra & Maria var där. Måste var helt underbart att leka med vattenskotrarna i liknanden väder....hur varmt som helst i strålande sol. :-))

Runt 20-tiden droppade vi ner vid garaget där LG, Sofie & Gabbie var....så vi plockade upp dem innan hojjarna styrdes mot min stuga. Gabbi åkte med mig & det var hennes första ggn....tror hon skrattade & jublade i 2 timmar.. *haha* Framme i stugan hade min underbara mamma fixat mat till oss...så först blidde det mat & sen fixade vi den där j**la markisen som gått sönder. Gick jäkligt smärtfritt....så var på väg hem redan efter 45 minuter. :-)

Väl hemma i stan (runt 23-tiden) stannade vi till utanför O´learys där det var fint främmande från Sthlm i form av Alexandra & hennes Björn...de hade käkat med Helen & Magnus.....vid bordet brevid i samma sällskap fanns Jörgen, Thomas & Johan. Efter lite snack där så gav vi upp kvällen....iaf med hojjarna. Slutade med att jag droppade ner till grannen a.k.a Jörgen där det blidde film tillsammans med Maria & Johan. Vi såg den underbara filmen The Boondock Saints.....så har ni inte sett den så rekommenderar jag den lätt. :-) Tror filmen var klar runt 02,00 & då skjutsade jag hem Maria innan det var dags att nalla.

Blev en sovmorgon idag faktiskt.....men bara till 08,15....så jag hann ge LG sina jobbarkläder innan han drog vidare till Gnarp för att bygga vidare på deras stuga.I skrivande stund har jag knappt 8 arbetstimmar kvar innan semestern & knappt 24 timmar kvar i helhet.. *JUBLAR*

Kaffe nu!!

// One Love


Kommentarer
Postat av: micke

Skall hålla mig uppdaterad efter den ;) Haft en lugn helg? Blivit mkt båge på sistone kanske.. ? :D

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback