Ge mig mys..

Shiiiiiiiiit vilken skitdag jag har haft på jobbet....kommer nog att vara samma lika imorgon & dagen efter det...dvs onsdag för er som har svårt att hänga med! *hihi* Känner ett STAAAAAARKT sug av att gå ner på staden ikväll...smutta på en bärs & bara njuta av att vara mig....ungeför som jag & my bro Jögga gjort de senaste åren (massa år när jag tänker efter).. *skrattar* Men jag har jhu lovat mig själv att inte kliva ner på festen i år....detta för att jag inte har  råd....samt att det är betydligt mysigare att vara ute & glida lite på hojen. Ingen som vill åka med?? ;-)

Rubriken.....mmmm, killen e så sjukt sliten att de bara skulle vara helt unerbart att ligga & mysa heeela kvällen. Ungefär som dagen var mellan 12-16 igår...då var vi ett härlig gäng som slappade nere hos JD! Kommer som vanligt sluta med att jag får krama kuddarna i soffan & somna med ett uppdämt behöv av närhet.. :-(

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback