Filmmys

Efter att jag kom hem från Alön igår så blev det städning som jag inte orkade med på förmiddagen. Så nu ser min lägenhetn nästan ut som den ska igen.. *skrattar* Fick till & med in garderoben i ovrummet...så nu måst ejga börja med de som ska fixas där inne med. :-)

Maria kom förbi runt 19,30...Jörgen kom upp ca 30-40 minuter efter det....sen tog de nog lika lång tid innan Thomas kom oxå. Det var dags för filmmys & slappning! *me like* Blidde två vitt skilda filmer, den första var Fantastic 4 - The Return Of The Silver Surfer & den andra var Invincible. Den sista var riktigt tiktigt bra...Papale!!! Klockan hann la bli ett tag efter midnatt innan vi var klar. Skulle handla snus så jag skjutsade hem Maria på samma gång.

Med facit i hand så var dagen & kvällen riktigt jäkla bra....igen!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback