Fem +

Snabb sammanfattning av lördagen:

Åkte hoj från 11,30 fam tills 17,20 med LG & Sofie.....tror vi har en nyfrälst där.. *hihi* Kom hem....plockade undan lite innan jag sprang över till Ola där det var fest för Roger som fyllt 30. Ska ge mig på att rapa upp oss alla som var där.....jag, Jörgen, Erik, Roger, Ola, Kicka, Tony, Björn, Fredde, Nina, Angelica, Aman, Timmy, Musse, Maria, Sondra, Fia & hennes polare, en till Fredde.................ska tänka lite mer på vilka alla var!! *skrattar*

Hamnade på Stadshuset, sen Oscar, sen Kebabben & här sitter jag nu...

Kikar ut & vill ha sol.....dels för att vi ska ut & åka hoj....sen ska vi jhu lira match oxå!!

Höres sen alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback