Det nya dygnet är här

Känns skit, men de är som det ska vara i detta nu.

Slängde ut Pillan, Sondra, LG & Rille för 15 minuter sen, de var dock på G att röra sig lite så jag underlättade bara processen lite. Suttit & tänkt under kvällen.....kanske inte den bästa av kvällar att tänka på, men man ska inte alltid välja sina tidpunkter att vara klok på! Känner att jag är på G alldeles för långt bort från där jag vill vara....visste jag inte bättre så skulle det nästan kallas destruktivitet & så är det absolut inte. :-) Det måste bara gå att finna en härlgare balans mellan semester, myspysande, festande, träning, sömn & mat!!!!
image225
Grejen är att de inte är lätt att sy ihop....speciellt då jag saknar nål & tråd. *suckar*

Klockan är i alla fall stäld nu så jag kommer kliva upp en bra tid för att ta en av de första prommisarna upp till sjön detta året.....sug på den alla ni som vet hur jag vart de sista vintrarna. Kommer att besöka Ego under för- eller eftermiddagen oxå, känner mig riktigt fet & äcklig nu....sjukt obekväm med andra ord. Ja, jag VET att det är semester & att de då tillhör att man käkar smarrigt, släpper på nästan alla tyglar & bara är....men de känns inte riktigt rätt att göra & vara så.....tyvärr!

Förhoppningsvis kommer jag vara med hyfsat mycket ändå, men inte alls på samma nivå...

It´s all about the money!

Nope, sängen väntar & kuddar ska kramas.. Sleep tight!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Stolt Nilsson

Fin bild HURRU!

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback