Det gick åt helvete

Var väl hemma från jobbet efter 16,45, bytte om & sen gled jag omkring i nästan två timmar innan jag gästade Jörgen. Snackade lite, käkade & sen fick jag mig två groggar. RIKTIGT länge sen jag drack grogg faktiskt..öl, cider, whiskey & drinkar har det var braaaa länge nu. :-) Fram emot 21,30 (tror jag klockan var) knallade vi ner på staden & mötte upp ett stort gäng av mina arbetspolare. Hade riktigt trevligt, Roslund kom förbi & hejjade,sen träffade vi massa kändisar. Bla, LG, Rille, Hasse, Uffe, Branon, Romana, Vicky osv.. Efter nån timme slog sig Pillan & Frida ner med oss & strax efter kom Tina, Maria, Sondra & Jerry också. Jörgen visade stor rutin när han kasade in handduken vid midnatt..men jag skulle bara gå igår & tryckte inte på bromsen.. *hihi* När klockan passerat 01-någonting så beslöt sig jag, Jerry, Maria & Pillan att kebabben var kvällens fyllemat! *skrattar* Vi plockade med oss maten hem till mig,käkade, snackade, skrattade & bara var. Slutade med att hela ligan kraschade hemma hos mig.

När jag klev upp idag var Jerry borta, lät tjejerna ligga kvar & sova ut...själv blidde det en varm dusch innan jag knallade in på jobbet strax innan 08,00. Har faktiskt vart riktigt pigg fram tills nu..är iof fortfarande pigg, men skallebanget börjar komma smygande! *asg*

Ikväll bär det av till Alnö & Ripsandsviken för bärs, grillning & båt in till staden. Jag funderar på att ta hojjen ut & bara dricka cola. Annars FINNS chansen att jag lyckas med den stora bedriften att knalla fram till kassan & handla mig ett tre-dagars,sen är det GAME OVER!! Neee, bort med alla dessa onda tankar.. *skrattar*Lunch om lilla stunden, sen ska jag slita på som ett djur för att se om det är OK att kliva hem en timme tidigare.

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback