5 dagar..

Eller ska jag kanske räkna som jag brukar....då ingår inte den dagen man befinner sig i & inte den sista dagen innan man kliver på semester heller....så alltså har jag bara 3 dagar kvar! *skrattar* Det går att göra allting liiiite roligare om man bara vill.. :-)

Sitter annars på jobbet, nyss käkat lunch bestående av en pastasallad. Klart Ok, men jag skulle inte tacka nej till nått annat smarrigt en dag som denna. *kikar ut* Solen skiner jhu med jämna mellanrum, temeraturen är runt 20 grader i skuggan & det regnar INTE! *hihi*

Hade annars en ganska slapp kväll igår. Kom hem, bytte om...stack på Ego & tränade sönder med syster. Så sinnes underbart när man väl är klar...men innan var jag bara sugen på att ligga i soffan & slappa. Väl hemma så ringde jag Jörgen & Rille....de satt på Waynes & drack en Java. Min tanke var att göra dem sällskap efter att jag duschat....men då var klockan nästan 20,00....så jag slog på Die Hard 4.0 & mös ner mig i soffan till den istället. Sjukt bra action för er som undrar!!

Kvällen då...kan bli samma lika som igår, dvs Ego & träning....sen en film på det. Vill fortfarande se Blood In, Blood Out. Fått en nojja på den nu.. *skrattar*

Nee alla söta, nu är det kaffe!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback