Vilken vecka!

Sammanfattningen av den veckan som gått måste få ett härligt betyg.

Jobbet & arbetsvännerna var som vanligt roligt & bra, träningen rullade på, min tv sitter fortfarande kvar på väggen & jag har mitt hemmaboisystem nu. *stolt* Sen ska en av mina bästa vänner nog flytta ihop med sin tjej....vilket är tokroligt. Jag är superglad för dem.  Iof så har även en annan av mina vänner & hans tjej gått skilda vägar vilket så klart är betydligt mindre roligt. Tänkter även på er!!

Lillen for föresten till Norge ikväll igen, kommer hem om 11 dagar!
See u later mate!!

Imorgon är en ny dag & den kommande veckan har ska vara så underbart bra, det har jag redan bokat in i min lilla agende.. *thihi* Är bjuden på fest på lördag till Helen & Magnus oxå, det ska bli så jäkla roligt. Frågan är om jag ska hålla min nykter eller om jag kanske ska smutta på ett glas vin eller så....whisky´n kommer det garanterat inte att bli. *huuaahha* Jag är oduglig!!

Jörgen gick nyss hem oxå efter att vi kikat på filmen Offside. Men GUUUUUD vad jag höll på att skämmas ihjäl till den, alla dessa vardagliga saker som jag inte pallar.. *skrattar* Men det var helt klart sevärd för er som funderar på att ev. se den!! Nee alla mysiga...nu lockar sängen & min braiga bok.. :-)

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback