Vad att säga?

Orkar liksom inte bry mig om omvärlden nu! Jag mår bra & det räcker för mig...känns bra att vara ego ibland, även om man uppfattas som ett svin av andra. BRY!

Ska i alla fall bli härligt att inte kliva utanför dörren till helgen som kommer, det går snabbt nu & det är dags att slappa ikapp sig lite.. *skrattar* Men det är bra att känns lugn nu, jag behöver ändå vila mig från O´learys & Oscar.....speciellt sen i lördags. Även fast jag var låååångt ifrån så drucken som jag kan vara gjordes det garanterat massa intryck på de andra människorna som var där.. *haha* Kommer att bli peakad, men det kan jag lätt ta.....jag bjuder alltid på mig själv om jag vill & har roligt. *sug på den ni som är trist, grå & jävligt dömande*

Sen fattar jag inte, men det är väl som förgjort när man är kille. Speciellt en sån där kille..

Tjejer, hur är man när man är en sån där kille?? Förklara gärna, för jag fattar inte!!

Som Hasse skulle säga: Fuck it, ingen dog!!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback