The Prestige!

Låg hemma & kramade kudden i soffan vid 20-tiden då min syster, Sara, ringde. Hon & Pinglan...a.k.a Ingela skulle se The Prestige som jag bränt ut till dem. Tyvärr var det en fejkfil som bara tog upp 700 ärliga.. *less* Men de ville komma ner till mig & min hemmabio för att dra en rulle...klart jag som snäll & underbar lillebror INTE kan säga nej till det. =)

Tänken var att vi skulle se The Rock´s nya rulle....men du fann jag The Prestige. Klart underhållande rulle där man kan tänka hur jävla mycket man vill. Svaren kommen inte förren filmen är slut ändå då.. *skrattar* Det där blir nästan som en indirekt utmaning till dig Jögga!! *mohahah*

Ska la krypa ner & nalla nu....var trött redan klockan 20,30....är faan knäckt nu!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback