Tar mig tid..

Jag måste ta mig lite tid till en paus mitt i detta extrema berg av jobb som jag har liggande. Börjar dock se slutet på den nu & en vild gissning säger att jag under fredag fm kommer att ha jobbat ikapp mig. FATTA hur jävla duktigt det är med tanke på att min backup e sjuk.

Jag är äckligt stolt över mig själv iaf!!

Snackade med Henke tidigare & han skulle hjälpa mig att hänga upp tv´n på vägger ikväll. Sen ringde gubben min & hade fått andra planer så han kommer oxå att droppa ner. Härligt. Då vet jag att det blir bra, för tre GRINGOS har la aldrig misslyckas förr.. ;-)

Har även surrat med JD en snabbis om digaital-kanalerna...ska man slå till & utöka det magra utbud som jag i dagens läge sitter & zappar mellan?? Tror faktiskt det....iaf så man får alla tv 4-kanaler samt Animal, Ancient & alla de underbara kanaler. Viktigt om man skulle få Viasat 1 oxå.. *skrattar* Jag är faan galen i sport...fotboll & hockey om vi ska bergränsa lite. =))

Näää, nu är det dags att smälla i sig ett äpple & jobba vidare.

Kom ihåg att solen alltid kommer bakom alla elaka & grå moln oxå.....!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback