Stört

Sitter här på jobbet & ha en snabbfika....smuttar på en kopp te & kikar i detta nu ut gennom fönstret. Vinden leker med flaggorna utanför Polisen & det är åt helvet för många plusgrader ute. När jag gick & la mig vid 23,30 igår var det otroliga 7,2 grader ute.....i januari!!! Undra hur sommaren kommer se ut, det är den man får sikta in sig på nu när det ser ut att bli noll snowboardåkning i vinter.

*suckar*

Henke hjälpe till att fixa sidan lite igår så att den passar Bengis stil & smak mer.
Tack för det bubbas!!
Nu ska jag bara se till en bild som ska ligga i toppen.. :-)

Har annars en neggokänsla i kroppen nu som jag gärna vill bli av med. Är som sagt väldigt ovan dessa känslor & ärligt så vet jag faan vad denna grunnar sig på. Förmodligen är jag sugen på snus eller 150 liter kaffe, men det är la bara att bita ihop & stå ut med skiten en vecka till....sen är det klart!


Just det....tog på mig ansvaret att bli en personlig coach igår oxå, men det uppdraget ska inte börjas på en gång. ;-)   Så nu ska jag bara kludda ner ett bra upplägg.. *thihi*

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Det var så lite så... Vi kan modifiera till den lite mer sen!

Postat av: LillMarris

Meen vad kul att se att du också har en blogg, det var på tiden :) Nu har du en trogen läsare vet du. Kram!

2007-01-10 @ 19:11:44
URL: http://lillmarris.blogg.se
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback