Söndag

Härliga underbara söndag!

Har faktiskt vart liiiite produktiv idag med tvättstugan, ska även ge mig på att laga mat lite senare så det finns fram tills på onsdag.Smidigare att fixa matlådor istället för att laga varje kväll. Jag har liksom inte tid med det när det är träning osv varje dag.

Annars snöar det på ganska bra utanför mitt fönster. Härligt måste jag villigt erkänna, ljuset kommer göra under för min trötthet! :-) Tror faktiskt att det blir härligare att ta de morgonprommisar som är planerad oxå, speciellt med min nya fulltankade MP3. =))

Nyss sett klart The Illusionist med Edward Norton Riktigt bra film måste jag säga, riktigt bra.
Ska la dra på nån till rulle om lilla stunden, ska se om jag har nått att stoppa i magen först.

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback