Sommarens bästa kort 2006!

Hittade lite bilder liggande på min jobbdator....andra klart härligare än andra..
Så här kommer den bästa bilden jag äger från sommare 2006 när jag, Thomas, Helen, Pelle, Jörgen & Tillan tog en bilsemester ner till Polen i mitten på juli för att hälsa på Johan. Väl nere i Polen träffade vi upp Thomas & Johans pappa JZ & hans chaufför Greg.

Kommer aldrig att glömma resan ner på en färja utan hytt som tog 18 timmar.....speciellt då vi var drucken större delan av tiden. Sen spenderade vi våra fantastiskt underbara dagar i G´dansk, Gedynja & Sopot...den sk. trippelstaden. Läcker som f**n. 26-27 grader i vattnet & låååånga fina stränder.

Tror jag kommer lägga upp lite mer bilder om någon är nyfiken!

// One Love

Jag & Thomas på en stand i Polen

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback