Softisch!

Nu har jag haft en riiiktigt härlig & slapp kväll tillsammans med L-G. har sett två riktigt bra filmer. Den första var The Pursuit Of Happynes, Wills Smiths senaste....riktigt bra måste jag säga. Sen slog vi på Crank med Jason Statham, grymt underhållande action för er som gillar det. :-)

Funderar på om jag ska lägga mig & läsa nu eller se efter om det kanske finns nått av underhållningsvärde på tv!! Tvivlar på det, men en zapp löser frågan.. *skrattar*

Ser föresten ut som att de inte bilr någe Hassela för mig heller, kom liksom inte ihåg att jag saknade snowboardskor. *less* men d kommer fler ggr. Iof messade jag Henke som skulle fråga runt lite om det fanns någon snäll själ som hade ett par över i min storlek.

Japp, så är det!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback